System Identyfikacji Gości dla Fashion Week w Łodzi.
Pomysłodawcy i szefowie markowego projektu FashionPhilosophy Fashion Week Poland Irmina Kubiak i Jacek Kłak uważają, iż oprócz promocyjnego sukcesu Łodzi, istotną częścią maratonu mody były działania biznesowe w branży mody. Na łódzki tydzień mody przyjechało ponad 6 tys. dziennikarzy, przedstawicieli świata mody i celebrytów. Lista VIP-ów najlepiej świadczy o randze Fashion Week.3500 osób otrzymało specjalne identyfikatory wraz z okazjonalnymi smyczami. Uprawniały one do dostępu do odpowiednich stref w zależności od przydzielonych uprawnień. Identyfikacja oparta była o terminale kodów kreskowych a system działał w czasie rzeczywistym, co pozwalało na bieżącą ocenę stanu osób uczestniczących w danym pokazie. Impreza zaczęła liczyć się nie tylko w Polsce, ale także na świecie. Do Łodzi przyjechali organizatorzy tygodni mody w Nowym Jorku, Londynie, Lizbonie, Berlinie, Wiedniu, Moskwie i Kijowie. Przyjechali zobaczyć, jak przebiega organizacja u nas, poznać najnowsze propozycje naszych projektantów, a także uzgodnić przyszłoroczny terminarz modowych imprez.
Podczas łódzkiego tygodnia mody odbyło się 36 pokazów, w tym trzy-projektantów zagranicznych: Nuno Gama, Annette Görtz, Liudmiły Tarakanovej. Ponadto udział w wydarzeniu wzięło blisko 500 przedstawicieli mediów, w tym dziennikarze z zagranicznych wydań IN STYLE, Fashion Insider, portugalskiego Hitmag, Men’s Health. Była też ekipa Fashion TV, która przygotowywała relacje
oraz filmy z większości pokazów. Firma Cardco po raz kolejny dostarczyła i obsługiwała systemy bezpieczeństwa w zakresie identyfikacji gości, VIP-ów, organizatorów, wystawców. W systemie identyfikacji zastosowano mobilne terminale radiowe pracujące w sieci Access Point pozwalające na dowolne miejsce kontroli bramek kontrolujących wprowadzanie uprawnionych gości.
NEWS
Wspaniały przykład integracji czytnika linii papilarnych ekey integra w przepięknie zaprojektowane drzwi firmy RK Aluminium. DO wyboru również subtelnie ukryty w pochwyt - skaner linii papilarnych arte.
:: Camerimage 2018. System Automatycznej Identyfikacji.Jesień to dla Cardco szczególnie zwiększona aktywność w zakresie obsługi Systemów Identyfikacji ważnych imprez masowych w obszarze kultury.
:: NOWOŚĆ - Drukarki ZC100, ZC300, ZC350Wreszcie są dostępne tak długo oczekiwane nowe modele drukarek kart,które zastąpią drukarki ZXP1 i ZXP3. Ich największą zaletą jest większa mobilność, wyższa jakość nadruku na kartach PVC i prędkość druku termosublimacyjnego.
:: Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych SoundeditTo już 10-ty raz zagościł w Łodzi Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych Soundedit, którego mieliśmy przyjemność wspomóc systemem identyfikacji gości.
:: Systemy Lojalnościowe i Kartowe - Newsy SPA - wiadomości ze świata SPA & WellnessWywiad z Prezesem Zarządu firmy CARDCO Markiem Galewskim na temat Systemów Lojalnościowych.